ZMIANY W TELEFONII KOMÓRKOWEJ

Intensywny rozwój telefonii komórkowej w naszym kraju niewątpliwie tyczy się początkowego okresu lat dziewięćdziesiątych minionego stulecia. Wszystko zaczęło się od potężnej działalności w tejże branży, jaką prowadziła renomowana – pierwsza polska sieć komórkowa, a mianowicie koncern Centertel. W 1996 roku natomiast dołączyli do branży dwaj operatorzy, którzy przez lata byli gigantami w tym zakresie rozwoju technologicznego- mowa tu o firmach Era oraz Plus. Silny boom na rozkwit telefonii komórkowej w naszym kraju pojawił się natomiast wraz z początkiem dwudziestego pierwszego wieku. Znaczący okazał się rok 2004, ponieważ wtedy można było mówić o swego rodzaju ofensywie ze strony przedsiębiorstwa Era. Koncern wprowadził na rynek nową markę, jaką była kultowa po dziś dzień marka Heyah. Zgodnie z początkowym założeniem producentów- marka miała być dedykowana osobom młodym i faktycznie, Heyah poprzez swe ciekawe, nietuzinkowe i intrygujące oraz zabawne spoty reklamowe, jak również atrakcyjną ofertę, idealnie trafiła w gusta polskiej młodzieży, bardzo często decydującej się bądź przekonującej swych rodziców do wyboru dla nich właśnie marki Heyah. Poprzez zainwestowanie przez producentów w system prepaid, możliwe było zapewnienie stałej, non stop realizowanej kontroli wydatków. Warunki dla użytkowników sieci tej telefonii komórkowej naprawdę jak na tamte czasy były warte uwagi- nigdzie bowiem nie było opcji wysyłania wiadomości SMS, które wtedy właśnie przeżywały swój najlepszy okres, za symboliczne trzy grosze. W Heyah takie cuda jak najbardziej były realne.

Autor: